morsanspringer.blogg.se

Renodlat!

Publicerad 2013-05-13 18:36:06 i Allmänt,

Välkommen tikll min nya blogg.
Då jag driver en vardaglig blogg där det skrivs mest om träning och familjeliv, så kände jag för att starta en renodlad träningsblogg där jag kan motivera mig själv och eventuellt också andra.
Träning, kost, träningsmusik, träningsmode, inspiration mm är vad tanken är bakom bloggen.
 
 
Vem är jag? Jag är en 29 årig tjej från småland men nu bosatt med min fästman utanför London. Vi har en liten tjej på 5 månader som får följa med mig på de flesta löparrundorna och powerwalksen som jag är ute på. Hon är Bästa hejjarklacken!
 
Varför tränar jag?Jag tränar för att få en sund kropp men främst för att min hjärna ska må bra.
Endorfinkickar är vad jag är på jakt efter. Och en och annan "runners High" får vi hoppas!
 
Vilka mål har jag?
*Mitt mål är att gå ner 10 kg i vikt.
*Springa en halvmara
*Som fulltids mamma både kunna klämma in styrka och cardio 5 gånger i veckan.
 
Hoppas Ni kommer trivas med mig här på bloggen!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-05-13 20:11:30

Alla ganger att vi kommer trivas här. kör på vännen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela